2016. szeptember 24., szombat

Szünet, avagy mikor az Ördögnek is menni kell aludni

Sziasztok!:D 
Nos, valószínűleg rájöttetek, hogy múlthéten és ezen a héten sincs új fejezet szeretett blogotokon. Mivel az olvasóimat a barátaimnak tartom, szívesen megosztom veletek teljes egészében, hogy miért áll fenn ez a szörnyűséges helyzet. 
Az első ok az az, hogy életemben először a saját irományomat nem csak online, számítógép előtt ülő emberkék fogják elolvasni, hanem olyanok, akikkel szinte mindennap egy légtérben vagyok. Ez pedig az én iskolám. És nem is akármilyen irományról van szó! Egy igazi színdarabról! 
A darab egy krimi-paródia-szatíra szerűség, ami az osztályomban elég nagy sikert aratott, és már csak az osztályfőnököm visszajelzésére várok, de nagy valószínűséggel az én általam megírt darabot fogjuk előadni pár darab osztálytársammal egy igazi színházban a gimim összes tanulója előtt! Lehet, hogy csak nekem olyan nagy dolog ez, de én még mindig alig bírom felfogni, hogy tényleg az én munkámat mutatjuk be. Persze az egyik barátnőm nélkül, aki társíróként/rendezőként mellettem áll, nem sikerült volna. Emiatt egészen novemberig el leszek foglalva. 
A második ok, hogy az ÖBB-n kívül több másik projektbe is belevágtam, ugyanis, ha ezt a regényt befejeztem, nem szeretném abbahagyni a blogolást. Az egyik új történetem szintén egy horror sztori, ám másabb hangvételű, mint az ÖBB. A másik új készülő blogom pedig tőlem eltérően egy mindenféle fantasy elemektől elzárt, vígjáték, mely a nem rég említett színdarabot is ihlette. 
Szóval igen, ezt a blogot háttérbe szorítottam, amit röstellek, de úgy érezem, ha most hétről-hétre írnom kéne, nem sikerülnének olyan jól a fejezetek. Tehát ezt a kis szünetet, ami valószínűleg novemberig fog tartani fogjátok úgy fel, mint mikor a sorozatokban történik valami eget rengetően nagy durranás (lásd a blogban kiderült, hogy Lucius a gyilkos) mindig egy hosszabb szünet követi azt a részt.:D Nem fogok eltűnni, nem fogom abbahagyni, mindössze egy kis pihenőre megyek, hogy aztán újult erővel tudjam befejezni Amanda és Damien ördögien rejtelmes történetét. ❤

Búcsúzóul, itt a kedvenc képem Andyről, ahol
a legjobban reprezentálja a fejemben lévő Damient

2 megjegyzés:

  1. Most megmondom őszintén, hogy haragszom rád!! Tegnap találtam rá a blogra és este 10re már el is olvastam... Erre meg szünet. Kérlek minnél hamarabb siess a következő résszel, mert ez lett az egyik kedvenc történetem. Gratulálok a színdarabhoz, meg is érdemled!!

    VálaszTörlés